Fredag, aw

Fredag!
AW!

Hade bestämt med Sara att vi skulle på aw tillsammans i fredags.
Hon hade aldrig varit på KOL så jag hörde av mig dit för att boka bord, men de har inte bordsbokning till AWn längre visade det sig.

Det gäller att vara i tid då för att få plats kände jag. De öppnar 17:00 så jag var utanför 16:55. Jag och två till....
När klockan slog 17:00 så var det ingen som vågade gå in. Tillslut så öppnade jag dörren och gick in. 

Typ helt ensam på Kol var jag. Hahaha! Och Sara blev försenad då hon fick strul med cykeln.




Men de har goda drinkar :oP

Efter en drink, ett glas bubbel och massor av snack så gick vi och mötte upp Fredrik och Jörgen som satt på Gustavino, en vinbar på Stortorget.
Mycket trevligt ställe det med

Efter det var vi väldigt hungriga så vi bestämde oss för att gå hem till oss och grilla. Jörgen skulle upp och jobba tidigt nästa dag så han följde inte med.
In på ICA Hansa och handlade lite mat på vägen hem.

Grillning och vin på balkongen blev det sen.

Älskar dessa sommarkvällar då man kan sitta ute till sent.
Vi har en stående infravärmare som vi hade premiär på under kvällen. Ut med markisen och på med värmen så blir det riktigt varmt och gött hela kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kallt på kontoret :-/

Ösregn ute och kallt på kontoret :o/ Fick ta på mig jackan (kontors-jackan) för jag frös så :oS Är även insvept i en filt om...