Gos-mulen

Denna stora gosiga knähunden!!

Det lugn som kom över mig när jag satt i bilen mellan de böljande åkrarna på väg ut till stallet.
Känslan som sveper genom en när man får hästdoft i näsan när man kliver in i stallet.
Känslan i hjärtat när hästen med öronen rakt fram och med pigga och glada ögon tittar på en.
Kicken efter ett ridpass som har gått bra! När man får kämpa och jobba men när det sen bara släpper. 
Myset och goset med en sommarvarm och gräsluktande gos-mulen

Detta är min yoga!
Detta får mig att fån-le!
Detta får mig att glömma allt annat!
Detta får mig att må bra!
Detta är mitt liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kallt på kontoret :-/

Ösregn ute och kallt på kontoret :o/ Fick ta på mig jackan (kontors-jackan) för jag frös så :oS Är även insvept i en filt om...