Humörträning

Igår var jag på en föreläsning om Humörträning.

Jag följer något som heter Framsteg på Facebook. Det är av en händelse att jag halkat in på att följa just den sidan.
Någon av mina vänner som delat ett något som jag tyckte talade till mig och därför började följa just den sidan.

Jesper Caron är föreläsaren.
Jag såg nedan klipp och kände att detta vill jag gå på. Det verkar vara roligt om inget annat.

Det var det!

Jag började dagen med att spärra upp ögonen och le som en by-fåne :oD
Skulle in på ett möte kl 09:00. Kände att jag behövde lite extra energi. 
In på toa o körde lite övningar. Ja, de kan inte göras ute i ett kontorslandskap, så hade folk trott att man blivit skogstokig. Man ska nämligen explosions artat slänga ut armarna i åt olika håll o säga "SCHYY!!" med ordentligt magstöd. 
Jag hoppade över "schyyschandet" inne på toan.

Sen att jag hade möte med en fantastisk och inspirerande person hjälpte till.

Jag känner mig full av energi!

Detta är Everyday Luxury by T.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kallt på kontoret :-/

Ösregn ute och kallt på kontoret :o/ Fick ta på mig jackan (kontors-jackan) för jag frös så :oS Är även insvept i en filt om...