Man har inte roligare än man gör sig....

Jag blev igår taggad i nedan filmsnutt med Minions.
(Älskar Minions!!)



I ett svart ögonblick sa jag att så där gör jag varje morgon när jag kommer till kontoret.
Det tog inte lång tid innan det begärdes bildbevis på det....

Och vet ni vad... man har inte roligare än man gör sig....


Det blev en John Travlota i hissen i morse.

(Lite roligt är att när jag åkt upp till mitt kontorslandskap på vån 8 i morse fick jag med mig två andra i hissen. Då vågade jag inte köra min pose... så jag fick fördriva tiden genom att "gå på toa" för att sen ta mig ut till hissen igen och åka ner 2 våningar och upp igen, själv, och på den tiden hinna ta denna bilden) Hahahaha!!

Everyday Luxury by T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kallt på kontoret :-/

Ösregn ute och kallt på kontoret :o/ Fick ta på mig jackan (kontors-jackan) för jag frös så :oS Är även insvept i en filt om...