Orangeriet med Sara


Mitt sista möte för dagen på jobb igår drog ut på tiden, nästan 30 min. Men det gjorde faktiskt inte så mycket, för det är ett så häftigt gäng som jag är på mötet med.
De är så drivna, kunniga och glada! När man kommer där ifrån, även om mötet drog över med 30 min och man kommer hem betydligt senare än jag brukar så går jag där ifrån full av inspiration och energi.

Små joggade i mina klackar till tunnelbanan och tog mig ner till Orangeriet vid Norrmälarstrand.
Där mötte jag upp fina Sara!
Hon var oxå lite sen för hon hade suttit fast i bilköer...

Sara är i Stockholm på kurs. Eller en bit utanför Stockholm. Men tog sig in för att träffa mig några timmar :o)

Det blev några timmar mat, ett glas vin och med de senaste uppdateringarna om vad som händer i våra liv och massor av skratt!! :oD

Att ha vänner i Malmö som när de är i närheten av Stockholm tar sig in till city för att träffa mig några timmar... det är vardagslyx!

EverydayLuxury by T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kallt på kontoret :-/

Ösregn ute och kallt på kontoret :o/ Fick ta på mig jackan (kontors-jackan) för jag frös så :oS Är även insvept i en filt om...