Aw med denna fina

Fredags AW på Haymarket med finaste Lotta!

Japp, det blev Haymarket igen :)

Så mysigt och så glad av att träffa henne igen. Åh vilken underbar människa! Som jag har saknat henne!

En rolig sak som hände när jag skulle beställa bubbel till oss. 

Jag "Ursäkta! Har ni Prosecco?"
Baren "Nej, vi har bara Champagne."
Jag "Bra! Då tar jag två!"

Hahahahah!!! Det lät som om jag skulle ha två glas bara för att det var champagne de serverade. 

Men när jag skulle betala så kom ännu en anledning till varför man flyttar till Malmö. 270 kr för två glas bubbel :oO


1 kommentar:

  1. Jag har saknat dig också! Vi måste se till att ses snart igen! <3

    SvaraRadera

Kallt på kontoret :-/

Ösregn ute och kallt på kontoret :o/ Fick ta på mig jackan (kontors-jackan) för jag frös så :oS Är även insvept i en filt om...