När man inte kan hålla sig

Igår köpte vi lounge möbler till balkongen.
Tanken var, inköp igår och sen sätta hopa den fredag kväll.

När vi kom hem så ville någon... prova att sätta hopa en av delarna.
Vipps så var alla delarna hopa satta och stod ute på balkongen.

"Jag var lite orolig för att det inte skulle gå att stänga balkongdörren"
:oO Jag som hade fullt förtroende för Mr som var måttansvarig. Och så berättar han att han var orolig för att vi inte skulle kunna stänga dörren :oS

Men jag kan meddela att vi kan stänga dörren! :oD
Och vi har ett gigantiskt loungeset på balkongen!

Nu ska det sys fina kuddar till det!
(tillhörande sittdynor har vi köpt)

Och om ni tittar riktigt noga i vänstra hörnet av soffan... så ser ni att en fågel har invigt det.... En liten vit fläck... Tack för den! Jag hann inte ens själv sitta i det på balkongen innan fågeln gjorde sitt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kallt på kontoret :-/

Ösregn ute och kallt på kontoret :o/ Fick ta på mig jackan (kontors-jackan) för jag frös så :oS Är även insvept i en filt om...