Date med mina fina Ericsson Ladies

Igår så fick vi äntligen till det!

Jag och mina fina Ericsson ladies fick till en dejt!
Det har varit många bokade datum som fått flyttas pga förvirring, resor och arbetsresor, Men igår så fick vi äntligen till det!

Middag i kvällssolen på Escama i Malmö.
Ett trevligt ställe. Lite förvirrad personal men maten kom ut snabbt, dock lite i otakt o vatten var väldigt svårt att få tag på...

Dessa tokiga, galna och alldeles underbara tjejer!
Vi har så kul när vi ses! ❤
Det skrattas högt och berättas knäppa historier och det är alldeles underbart!
(Vet dock inte om våra grannar uppskattar våra historier och högljudda skratt lika mycket bara ;oP)

Vi jobbade i samma organisation på Ericsson med på olika avdelningar. Dock satt vi i samma kontorslandskap. 
Jäklars vad bra vi jobbade i hopa! Och herregud vad vi kunde fjanta loss då o då också! Men det behövdes då det var rätt tuffa stunder och tider på Ericsson och ST-Ericsson då. 

Allt från dressyrlektioner med skänkelvikning i korridoren, till fel-sägningar och saker man hörde fel... 

Är så glad att jag hade dessa underbart tokiga ladies där med mig då ❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kallt på kontoret :-/

Ösregn ute och kallt på kontoret :o/ Fick ta på mig jackan (kontors-jackan) för jag frös så :oS Är även insvept i en filt om...