Springa intervaller, hur tänkte jag där?

Japp, ni läste rätt. 
Vi knatade bort till Pildammsparken denna underbara försommarkväll och körde lite intervall-träning.
Till saken hör att jag KAN INTE springa. Jag skojar inte... jag kan inte...
Inte ens "vanlig" löpning klarar jag av och idag skulle det vara intervaller...

Det blev iallafall ett försök till intervaller. Tanken är ju att man ska springa så fort man kan och sen villa en stund och sen springa allt man kan igen osv...

För mig blev det mest att försöka springa överhuvudtaget och sen vila.
Hahahaha!
Musklerna i låren krampar sig både på framsida och baksidan. Jag kan inte andas. Det gör ont överallt. Och hur fort jag än försökte röra på mina ben så fick jag dem inte att röra sig fortare. 

Vi avslutade med en powerwalk hem sen.

Lite duktiga var vi iaf :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kallt på kontoret :-/

Ösregn ute och kallt på kontoret :o/ Fick ta på mig jackan (kontors-jackan) för jag frös så :oS Är även insvept i en filt om...