Detta går ju rätt bra...

Detta går ju rätt bra...
När jag var i USA och sen kom tillbaka hem igen så fick jag jetlag från hel**tet.
Trodde på allvar att jag fått influensa. Var så dålig i 2 veckor. Kändes som om jag hade feberfrossa. Men tempen visade ingen feber. Mådde så dåligt! Fy för!

Var lite orolig för att det skulle bli något liknande denna gången. Men då vi reste åt andra hållet, motsatt till USA i tidszonerna så hade jag fått förklarat för mig att det skulle vara lättare åt detta hållet.

Och "peppar peppar" än så länge känns det helt okej. Vaknade lite tidigt i morse, men bara 1,5 timme innan klockan skulle ringa... inte alls farligt. Det var tom rätt skönt att känna sig morgonpigg för en gångs skull.

Nu håller vi tummarna för att detta håller i sig!

(Ännu en blek katastrof bild.. men det bjuder jag på)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kallt på kontoret :-/

Ösregn ute och kallt på kontoret :o/ Fick ta på mig jackan (kontors-jackan) för jag frös så :oS Är även insvept i en filt om...