Häst är bäst

Torsdagen började med en sovmorgon. Så skönt och välbehövligt.

Vid lunch åkte Fredrik till Gräsö.
Själv satte jag mig i bilen och körde ut till stallet. 


Rapsfälten står verkligen i full blom nu. Det är gult på nästan alla åkrarna. Så otroligt vackert! Och inte nog med att det är vackert, det doftar fantastiskt gott också. 
Jag stannade på vägen hem och plockade med mig en bukett hem. De håller inte så länge i en vas, men de 48 timma som jag fick ha den på vardagsrumsbordet var jag väldigt glad över.


Cassmir har vuxit så otroligt mycket det senaste åter. Han har satt så mycket muskler och ser inte så valpig ut längre som han tidigare gjorde.
Fina killen!
Att sitta och rida i strålande sol, varmt och skönt och böljande rapsfält runt en. Kan man bli annat än lycklig!! :oD

Vardagslyx!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kallt på kontoret :-/

Ösregn ute och kallt på kontoret :o/ Fick ta på mig jackan (kontors-jackan) för jag frös så :oS Är även insvept i en filt om...