Tillbaka i verkligheten

Förlåt för den oanmälda pausen i bloggandet!

Men jag har varit på semester!
En välbehövlig, välförtjänt och underbar semester!

Vi har bott flott, ätit fantastiskt god mat, upplevt otroligt mycket, solat massor och blivit riktigt bruna och fina.
Men vi har även klarat oss från magsjuka, svettats extrema floder och är nu lagom semestergrötiga i huvudet.

Är tillbaka, första dagen på kontoret nu. Det står kvar och allt har rullat på som vanligt här. Är fortfarande lite inne i ett semester-mode. Betar mig igenom mail-skörden som kommit medans jag var borta. Mycket mail, men inte i närheten av vad det brukade vara på mitt förra jobb. 

(jag ser inte så solbränd ut på bilden, men det är jag.  :oP Dåligt foto-ljus på kontoret)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kallt på kontoret :-/

Ösregn ute och kallt på kontoret :o/ Fick ta på mig jackan (kontors-jackan) för jag frös så :oS Är även insvept i en filt om...