En kväll fylld med Skratt tillsammans med min Frida

Igår var jag och Frida på föreläsning med Robert Gustafsson som Erik Olsson fastighetsförmedling hade anordnat. 

Först så satt vi på vår balkong och drack bubbel, åt sushi och lite annat gott och bara pratade.
 Vi har känt varandra väldigt länge. Men vi träffas inte så ofta, men när vi gör det så är det som om vi aldrig varit ifrån varandra. Okej, en det uppdateringar om vad som hänt i våra liv måste hinnas ikapp... men det är så lätt och enkelt. 

Sen, lite försenade, så kom vi iväg med cyklarna till stadion mässan. Jag på Fredriks cykel som var alldeles för hög för mig och Frida på min cykel som var på gränsen på för hög för henne.
Hahahaha!


Sen fick vi en rolig föreläsning av Robert Gustafsson fylld med humor, skämt och skratt.


(jo, jag lovar, det är han som är den lilla suddiga människan på scenen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kallt på kontoret :-/

Ösregn ute och kallt på kontoret :o/ Fick ta på mig jackan (kontors-jackan) för jag frös så :oS Är även insvept i en filt om...