Event en underbar sommarkväll

Fredag kväll:

Var inbjuden på ett event.
Då Fredrik inte var hemma så bjöd jag med mig Elle istället.
Det kunde inte vara en bättre kväll att hålla detta event på. Det var så underbart väder! Inte ett moln på himlen och ljuvliga varma sommarvindar!


Jag hade en ny klänning, kvällen till ära!
Bilden gör dock inte färgerna på den riktig rättvisa.


Röda mattan!


Många fina bilar! Lite jobbigt att gå runt o titta på dem med högklackat i gräset. I-lands problem :oP


Mycket god och fräsch mat! Allt från lokala producenter. 


Kvällens underhållare, Hasse Andersson.

En fantastiskt trevlig kväll! Fint arrangemang, trevliga människor och så klart underbara sommarkväll!

Vardagslyx delux!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kallt på kontoret :-/

Ösregn ute och kallt på kontoret :o/ Fick ta på mig jackan (kontors-jackan) för jag frös så :oS Är även insvept i en filt om...