Plötsligt händer det

Ja... igår hände det.
Jag var på gymmet!

När vi flyttade ner till Malmö så bodde vi den första tiden i min gamla lägenhet. Under tiden vi bodde där så fixade vi till den för renovering. 
Bland annat så gjorde vi vid badrummet och nytt golv i hallen och köket.... Sa jag förresten att det var en 1:a
Lite lagom trångt o härligt i röran...

Gällande badrummet så behövde det torka ut ordentligt innan vi kunde göra vid det. Vilket innebar att vi inte kunde duscha där på några veckor...

För att kunna duscha så skaffade vi oss gymkort.
Smart! Två flugor i en smäll! Träning + att man blev ren :oD

Vi skaffade gymkort på 24/7, dels för att det är ett bra pris, det finns överallt och det låg även mitt över gatan från lägenheten vi köpt (där vi bor idag).

Vi flyttade in i vår lägenhet den 1 November. Vilket innebar att vi fick inte bara ETT nyrenoverat badrum, utan TVÅ stycken.

Och trotts att gymmet ligger rakt över gatan från där vi bor... så har jag inte varit där sen vi flyttade.... :oS

Men man ska aldrig säga aldrig...
Igår var jag på gymmet och stod på crosstrainern i 30 min.

Och ja, bilden säger rätt mycket om vad jag tyckte om att vara där. Hahahah! 
Men jag gjorde det!!


Dock hade jag glömt bort hur det fungerar när man gymmar...
Hade glömt att man måste ha med sig ett hänglås. Så jag gymmade med handväskan bredvid mig och min övrig packning, kläder i en väska och matlådor i en kasse bakom mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kallt på kontoret :-/

Ösregn ute och kallt på kontoret :o/ Fick ta på mig jackan (kontors-jackan) för jag frös så :oS Är även insvept i en filt om...