Fredag... så efterlängtad efter en hektisk vecka.


Denna veckan har nog varit den mest hektiska veckan sen jag började där.
I torsdag morse släppte vi kvartalsrapporten för Q1.
På förmiddagen hade vi styrelsemöte.
Eftermiddagen var det Årsstämma.

Så mycket förberedelser.
Så mycket saker som inte går att göra förrän in i det sista. 
Så mycket som måste klaffa.
Saker som koms på i sits minuten.
På nått sätt gillar jag och går igång lite på när det är on the edge. 
När det bara är till att lösa sakerna.
Just make it happen.

:oP

Men fredagen var väldigt välkommen!
Sen att det är långhelg nu... det gnäller vi inte över.


Glad över att det är fredag. 



Hade beställt en tårta från Mormors bageri som jag hämtade på väg till kontoret på morgonen. 

Varför? För att det är fredag?
Föra att vi förtjänade det!
Hela torsdagen gick väldigt bra. 
Alla utmaningarna vi var förberedda på och även de vi inte var förberedda på, klarade vi av och löste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kallt på kontoret :-/

Ösregn ute och kallt på kontoret :o/ Fick ta på mig jackan (kontors-jackan) för jag frös så :oS Är även insvept i en filt om...