Min namnsdag


Idag är det min namnsdag! 
Hurra för mig och alla andra Therese :o)

Jag har väldigt mycket på jobb just nu.
Sover dåligt, tankarna far i huvudet på nätterna. Dessutom har jag gått och blivit förkyld, hostar, snorar o har mig...

Idag när jag kom hem efter en extra lång arbetsdag så står det en bukett rosor, mina favorit chips och Nutella godis innanför dörren o väntar på mig. 
Min man han kan han! <3

Fredrik hade lagat en fantastisk middag. Hemmagjord lasagne, där tom pastaplattorna var hemmagjorda från grunden :oD

Såååå gott!!! :oP


Vilken tur att jag har 3 st namn och kan fira min namnsdag 3 gånger om året ;oP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kallt på kontoret :-/

Ösregn ute och kallt på kontoret :o/ Fick ta på mig jackan (kontors-jackan) för jag frös så :oS Är även insvept i en filt om...