Lördag, fix o pyssel utan tidsschema

Lördag och jag är gräsänka sen i torsdags.

Passar på att titta på precis det jag vill på tv. Inredningsprogram, Djursjukhuset gärna samtidigt, det ena på tvn och det andra på datorn :oP

Jag ligger på tvären i sängen.... bara för att jag kan :oP

Jag vaknade tidigt i morse. Somnade om 1,5 timme senare och vaknade 10:30 :oO Så skönt! 
Hade inga tider att passa på hela dagen.
Hade en del saker på schemat, men inga tider...

Började med att sy några kuddar. 
Suprise!
Dessa ska vara ute på terrassen.

Det ösregnade ute så var lite mysigt att sitta inne och pyssla.


Vi får gäster i morgon på Valborg, så när kuddarna var sydda fick jag snällt ta mig ut i regnet ändå och köra och handla.
Jag var inte ensam med den tanken på att handla kan jag säga. 
Knappt några parkeringsplatser kvar på köpcentret jag var på. Men jag lyckades knipa en precis vid ingången till centret... dock i fel enda av köpcentret... men jag slapp gå i regnet iaf...

Lämnade tillbaka en klänning jag köpt.
Var inne om på Tele2 med min mobil som jag köpte för 1,5 månad sedan. Jag har inte lyckats få fram Å, Ä, Ö på tangentbordet på mobilen.
Men nu har jag :oD

I vilken mataffärskedja handla du helst din mat?
Jag är en Willys-tjej. Handlar helst på Willys. De har ALLT och till väldigt bra priser. Kom ut med två kassar proppfulla med mat till 7 vuxna inför morgondagen grillning för strax under 400 kr. Det tycker jag är väldigt prisvärt!

Sen att jag fick gå till Netto o stödhandla för att jag glömde köpa bearnaisesås  och Turkisk yoghurt så att vi kan göra Tzatziki... men men... 


Gick för att handla thaimat vid 19:35. Det var fortfarande ljust ute då! Ljust! Sol! Man blir ju alldeles lycklig av det! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kallt på kontoret :-/

Ösregn ute och kallt på kontoret :o/ Fick ta på mig jackan (kontors-jackan) för jag frös så :oS Är även insvept i en filt om...