Powerwalk

När jag kom hem från jobb igår så kände jag att jag inte kunde sitta inne.
Gav mig ut på en powerwalk med en lagom oseriös podcast i lurarna.
Det var så fint väder ute, om än lite blåsigt... (Och helgen kanske inte har varit den mest hälsosamma i mat väg. Så en ynka gnutta kompensation för det fick denna pw bli)

Gick ner till Slottsparken och Kungsparken. Det är så vackert där!
Gick o log o tittade på alla knoppar som tittar fram och närsomhelst kommer att slå ut. 
Allt är i så klara, starka och ljusa färger. 
Blommor på träden och marken är helt täkt på vissa ställen av en blå matta, ett hav av blåa blommor.

Vackert!


Älskar den lilla träbron som nästan är lite gömd på bilden nedan. Det är inte den vanliga vägen man går, men det finns en lite stig som leder till den.

Allt håller verkligen på att slå ut. Blommorna är nästan som fjärilar som kravlar ur sina kokonger eller kycklingar som kläcks ur sina ägg


Gick hem och mötte upp Fredrik för att handla mat. Vi skulle grilla. När vi kom ut ur mataffären, så regnade det.
Amen!! Vi som hade köpt mat att grilla!
Men det slutade som tur var att regna och vi fick grillat ändå tillslut :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kallt på kontoret :-/

Ösregn ute och kallt på kontoret :o/ Fick ta på mig jackan (kontors-jackan) för jag frös så :oS Är även insvept i en filt om...