Torsdag och premiär på utebanan för säsongen

Torsdag kväll och premiär för i år att rida ute.

Ridklubben har fått en jättefin paddock som man kan rida i. 
Igår var väl inte vädret helt på topp för att rida där... det droppade lite från himlen men inga större mängder. Det var iaf en behaglig temperatur att rida i.

Dock gick det si sådär bra. 
Förra veckan gick det väldigt bra när jag red, men igår så ville det sig inte alls.

Vet inte om han hade sträckt sig eller om det var något annat. Men han stod emot när jag red och jobbade mot mig istället för med mig.

Men men... det är bara till att sitta upp i sadeln igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kallt på kontoret :-/

Ösregn ute och kallt på kontoret :o/ Fick ta på mig jackan (kontors-jackan) för jag frös så :oS Är även insvept i en filt om...