Nya sommarväskan

Har köpt en sommarväska.
Älskar den!

Har en väska redan som jag älskar och som jag använt varje dag en jag fick den. Den är av ett dyrt märke. Jag är väldigt rädd om den. Därför får denna gå in som acting under sommarmånaderna när det kommer att vara mycket parkhäng och andra uteaktiviteter där väskan kommer att ställas på marken. 

Denna är i en superfin ljus gammelrosa färg. 
Lagom stor. Priset var väldigt bra.
Det som inte är helt bra med den är att där är ingen ordentlig stängning av den. Ingen blixtlås eller magnet lås för att stänga den.
Har finurlat lite på om man på något sätt kan ordna ett lås till den. Men har inte riktigt kommit på något bra sätt än.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kallt på kontoret :-/

Ösregn ute och kallt på kontoret :o/ Fick ta på mig jackan (kontors-jackan) för jag frös så :oS Är även insvept i en filt om...