Jaha ja SOL!


Jaha ja, Vad tycker vi om detta då? Klar blå himmel och solen skiner in genom kontorsfönstret.
Älska det! 
Även om det ännu inte är någon sommarvärme, shorts och linne väder. Så blir man glad bara av solen och alla färger som den lyser upp! ☼


Dessa eviga bilder över parkeringsplatsen... ja, men det är så mina dagar ser ut när jag tittar ut från kontoret...

Och jo... lite värme ger solen såklart... 😊
Speciellt om man sitter inne, intill ett fönster, skyddad från vindarna 😜


Älskar min fina härligt jätte rosa tröja från Gant. Köpte den i USA förra julen. Använt den massor. Man blir glad av den 😃

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kallt på kontoret :-/

Ösregn ute och kallt på kontoret :o/ Fick ta på mig jackan (kontors-jackan) för jag frös så :oS Är även insvept i en filt om...